!!

Clio Türkiye'ye Hoşgeldiniz


Clio Türkiye'de; Sıkı Arkadaşlıklar Edinebilir, Kapsamlı Bilgiler, Haberler, Etkinlikler, Kampanyalar,
Resimli ve Videolu Uygulamalar Bulabilirsiniz. Ayrıca Clio'nuz İle İlgili Her Konuda Yardım Alabilirisiniz.

Hatırlatma: Forum içerisinde kullanacağınız resimlerinizi Clio Türkiye Resim'e yükleyin!..

Gönderen Konu: lpg ve sibop ayarı hakkında...  (Okunma sayısı 333 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Sukruemetli


  • 1400cc
  • ****

    • Araç: Symbol 1.4 RNA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: Şükrü

  • Yaş: 30

  • Üye ID: 6483
  • Kayıt Tarihi: 14.07.2016
  • İleti: 475 (Konu: 19)
  • CT Puanı: 61

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #20 : 09 Ocak 2018, 00:00:58 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
Gayet mumkun tabi.
Fazla zarar gormeyen ve az ama dort dortluk paso ile  toplayan usta da iyi is yaptiysa neredeyse bir sey olmuyor.aracin sensorleri avans v.b ayarlayabiliyor.ama 2. Sefer veya ilk yapilanda hatali islem varsa kisa surede sapitiyor motor.bir arac ust kapak rektefe edildi yaklasik 3 4 sene oldu 50 60 bin km oldu masallah sorun yok.bir baska arac 20 bin olmadan randiman gitti ki iyide sayilmazdi.ust kapak degisti komple subap egzantirik komple
simdi masallah sorun yok.
Ben randıman ve performanstan gayet memnunum abi yakit sarfiyatinada iyi diyebilirim aslinda. Biliyosun biz ince eleyip sık dokuyoruz usta işi yaparken %85 başından ayrilmadim tüm teorik olarak edindiğim bilgileri tek tek check ettim ama izleyerek ama ustaya sorarak bana sorarsan benim usta geçer not alır. Araçta 10 k dır sorunsuz sıkıntısız yürüyor maşallah diyeyim hep tek marştı halada aynı.

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio 2 1.4i RNA

Çevrimiçi byx


  • Uzman
  • ********

    • Araç: Clio 1.6 RXT

    • Şehir: İstanbul

    • İsim: sabri

  • Yaş: 34

  • Üye ID: 4735
  • Kayıt Tarihi: 8.08.2015
  • İleti: 2,858 (Konu: 23)
  • CT Puanı: 340

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #21 : 09 Ocak 2018, 00:02:07 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
Ben randıman ve performanstan gayet memnunum abi yakit sarfiyatinada iyi diyebilirim aslinda. Biliyosun biz ince eleyip sık dokuyoruz usta işi yaparken %85 başından ayrilmadim tüm teorik olarak edindiğim bilgileri tek tek check ettim ama izleyerek ama ustaya sorarak bana sorarsan benim usta geçer not alır. Araçta 10 k dır sorunsuz sıkıntısız yürüyor maşallah diyeyim hep tek marştı halada aynı.
Masallah nazar degmesin kardesim.

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimiçi Sukruemetli


  • 1400cc
  • ****

    • Araç: Symbol 1.4 RNA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: Şükrü

  • Yaş: 30

  • Üye ID: 6483
  • Kayıt Tarihi: 14.07.2016
  • İleti: 475 (Konu: 19)
  • CT Puanı: 61

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #22 : 09 Ocak 2018, 00:02:51 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
Sukru aslinda motor.toplandiktan 1000 km sora yag yag filtre degisimi ve subap ayri yeniden yapilmasi.(kontrol edilmesi gerekiyor).
Aynen abi usta söyledi ama benim vaktim olmadi niyetlendim usta trabzon gitti falan filan derken bugunlere geldik çok şükür. 
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio 2 1.4i RNA

Çevrimdışı samet3236


  • 0cc
  • *

    • Araç: Clio 1.4 RTA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: samet

  • Yaş: 28

  • Üye ID: 2832
  • Kayıt Tarihi: 27.08.2014
  • İleti: 155 (Konu: 32)
  • CT Puanı: 3

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #23 : 09 Ocak 2018, 12:29:25 »
şimdi konustum almaya gidicem aracı
ayar yapılmış çift tırnak buji takılmış bide şanzıman kulağı değişti 270lira dedi..
lpg enjektörü ayar tutmuyor değişmesi lazım dedi ona da 300 lira dedi kalsın dedim artık onuda ben değiştirtcem fazla geldi enjektör fiyatı

Çevrimiçi Sukruemetli


  • 1400cc
  • ****

    • Araç: Symbol 1.4 RNA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: Şükrü

  • Yaş: 30

  • Üye ID: 6483
  • Kayıt Tarihi: 14.07.2016
  • İleti: 475 (Konu: 19)
  • CT Puanı: 61

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #24 : 09 Ocak 2018, 12:54:01 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
şimdi konustum almaya gidicem aracı
ayar yapılmış çift tırnak buji takılmış bide şanzıman kulağı değişti 270lira dedi..
lpg enjektörü ayar tutmuyor değişmesi lazım dedi ona da 300 lira dedi kalsın dedim artık onuda ben değiştirtcem fazla geldi enjektör fiyatı
Ayar tutmadigini nerden anlamis cok merak ettim. Otomatik.kalibrasyon yapan kendini usta saniyor bu lpg işinde. Atiker valtek enjektörler en son 110 liraydi lpgkablo.com da.200 lira sakal ne guzel yaa. Subaplari kaç yapmış. Eger 30 emme yaptiysa romano 2 ohm enjektör taksan yine ayar tutmaz onuda söyleyeyim. Atiker valtekler Ferhat Tunç romano enjektörler Ibrahim Tatlises arasindaki farkı sen anla. 
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio 2 1.4i RNA

Çevrimdışı samet3236


  • 0cc
  • *

    • Araç: Clio 1.4 RTA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: samet

  • Yaş: 28

  • Üye ID: 2832
  • Kayıt Tarihi: 27.08.2014
  • İleti: 155 (Konu: 32)
  • CT Puanı: 3

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #25 : 09 Ocak 2018, 15:40:21 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
Ayar tutmadigini nerden anlamis cok merak ettim. Otomatik.kalibrasyon yapan kendini usta saniyor bu lpg işinde. Atiker valtek enjektörler en son 110 liraydi lpgkablo.com da.200 lira sakal ne guzel yaa. Subaplari kaç yapmış. Eger 30 emme yaptiysa romano 2 ohm enjektör taksan yine ayar tutmaz onuda söyleyeyim. Atiker valtekler Ferhat Tunç romano enjektörler Ibrahim Tatlises arasindaki farkı sen anla. 
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

şimdi aldım aracı tek enjektör değil map sensörü ile ikisi değişecek demiş gazcı ya valla cnm iyice sıkıldı
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
20 30 mu dedi 25 30 mu dedi unuttum bile yani biraz ses geliyor şıkırtılı.
aradım abi ses var dedim biraz bin geçicek sıkıntı olursa gel hallederiz dedi..
şu lpg yi de yaptırayım da test edicem inşallah muhtemelen olmayacak bikez de senle denerim sonra bu araba yolcu bıktım valla
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

Çevrimiçi Sukruemetli


  • 1400cc
  • ****

    • Araç: Symbol 1.4 RNA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: Şükrü

  • Yaş: 30

  • Üye ID: 6483
  • Kayıt Tarihi: 14.07.2016
  • İleti: 475 (Konu: 19)
  • CT Puanı: 61

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #26 : 09 Ocak 2018, 15:57:30 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
şimdi aldım aracı tek enjektör değil map sensörü ile ikisi değişecek demiş gazcı ya valla cnm iyice sıkıldı
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
20 30 mu dedi 25 30 mu dedi unuttum bile yani biraz ses geliyor şıkırtılı.
aradım abi ses var dedim biraz bin geçicek sıkıntı olursa gel hallederiz dedi..
şu lpg yi de yaptırayım da test edicem inşallah muhtemelen olmayacak bikez de senle denerim sonra bu araba yolcu bıktım valla
Resmi görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

Subaplar alışsın biraz illa fazla centil vermiş emmeye. Karburatörllü araç mı bu kardeşim verdiğini yaksın enjeksiyonlu beyinli araç . Takip et rolantide dalgalanma , yolda rampada bayılma boğulma yapacak mı.  Ondan sonra programa bağlar bakarız neyin sağlam neyin bozuk. Map bozuk olsa araç lpgye geçmez zaten çalışıyor mu lpgde.

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio 2 1.4i RNA

Çevrimdışı samet3236


  • 0cc
  • *

    • Araç: Clio 1.4 RTA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: samet

  • Yaş: 28

  • Üye ID: 2832
  • Kayıt Tarihi: 27.08.2014
  • İleti: 155 (Konu: 32)
  • CT Puanı: 3

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #27 : 09 Ocak 2018, 16:04:23 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
Subaplar alışsın biraz illa fazla centil vermiş emmeye. Karburatörllü araç mı bu kardeşim verdiğini yaksın enjeksiyonlu beyinli araç . Takip et rolantide dalgalanma , yolda rampada bayılma boğulma yapacak mı.  Ondan sonra programa bağlar bakarız neyin sağlam neyin bozuk. Map bozuk olsa araç lpgye geçmez zaten çalışıyor mu lpgde.
ya bunlar muhtemelen kafada planı kuruyor map arttırır enjektör arttırır falan diye sanırım..
ama daha önce karabağlarda ki doğan da lpg kafasını değiştirdik ordaki adam biraz kullan enjektörlerin ağzını kıscaz biraz demişti sabahları lpg ye geçince gaz yememe gibi oluyordu gaza basınca boğuluyordu araba

Çevrimiçi Sukruemetli


  • 1400cc
  • ****

    • Araç: Symbol 1.4 RNA

    • Şehir: İzmir

    • İsim: Şükrü

  • Yaş: 30

  • Üye ID: 6483
  • Kayıt Tarihi: 14.07.2016
  • İleti: 475 (Konu: 19)
  • CT Puanı: 61

Ynt: lpg ve sibop ayarı hakkında...
« Yanıtla #28 : 09 Ocak 2018, 20:06:19 »

Bağlantıyı görmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın
ya bunlar muhtemelen kafada planı kuruyor map arttırır enjektör arttırır falan diye sanırım..
ama daha önce karabağlarda ki doğan da lpg kafasını değiştirdik ordaki adam biraz kullan enjektörlerin ağzını kıscaz biraz demişti sabahları lpg ye geçince gaz yememe gibi oluyordu gaza basınca boğuluyordu araba

Nozul haddinden fazla buyukse eger ki hiç sanmıyorum genelde kücük takiyorlar bogulma yapar. Kitten çıkan nozul 1.8 mm dir ama araç gücüne göre nozul ölçüleri degisir bizim motorda 2 mm nozul idealdir ama kafaya göre ya bu boguldu çok yakiyor diye nozul küçültülmez. Enjektörlerin minimum çalışma sürelerine bakarak karar verirsin.

Linkback: http://forum.cliotr.com/?topic=11473.0.html

Clio 2 1.4i RNA

 

Bu Konuya Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
1992 Gösterim
Son İleti 13 Kasım 2014, 15:15:42
Gönderen: samet3236
6 Yanıt
2861 Gösterim
Son İleti 07 Şubat 2015, 14:04:20
Gönderen: engin_er_26
1 Yanıt
1489 Gösterim
Son İleti 01 Haziran 2015, 20:50:22
Gönderen: meganes ist
1 Yanıt
1079 Gösterim
Son İleti 24 Temmuz 2015, 19:26:16
Gönderen: meganes ist
0 Yanıt
639 Gösterim
Son İleti 30 Ekim 2015, 11:31:38
Gönderen: Axiboy