Gönderen Konu: Mutlu Son.  (Okunma sayısı 9824 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ömerAlpsoy

  • 0cc
  • *
  • İleti: 83
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #20 : 15 Ekim 2017, 11:21 »
Benim araç 2000 model 1.6 rxt ve 180 binde. Araçta 4 kişi varken ve bagaj gırtlak doluyken LPG de 180 gördüm. 5 bin deviyedeydi araba. Daha giderdi.





Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı burak031

  • 900cc
  • **
  • İleti: 203
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #21 : 17 Ekim 2017, 10:54 »
Ben  onceki 1.6 rxt ile lpg de 210 yapmıştım. Clio 4 ile kapıştım. Şimdi ki 1.4 rxt ile de tek kişi 200 yaptım. Belki buda 210 filan yapardı ama viraja gelince Gazi bıraktım. 148.000 km de 30.000 km oldu lpg takılalı. Bir dahaki sefere resim çekerim direksiyonu bırakmaya cesaret edebilirsem [emoji4]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı grimlord

  • 1400cc
  • ****
  • İleti: 493
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #22 : 18 Ekim 2017, 05:08 »
230 gördüm yol bitti. Hafif eğim de  olsa 240 yapardı.

Çevrimdışı machinisteros

  • 1200cc
  • ***
  • İleti: 393
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #23 : 18 Ekim 2017, 04:59 »
Bu yazıları görünce bende denemek istedim, zorlayarak 130 û geçtim, 140 a gidiyordum. Yol müsayitti ama araba istemiyordu, ben çekindim bıraktım.
110 dan sonra zaten benim aracın yol tutuşu, yolu kavrayışı bariz azalıyor, motor sesinden durulmuyor. Gerçekten hız yapmak istemiyordu araba. Kış lastiklerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir de mazotu Termo marka bir istasyondan dolmuştu(ben almadım), BP ile bariz fark hissettim.
Kış lastiği, kaliteli olmayan yerden alınan mazot, 1.5 dizel motor, motorun çok bağırması, benim çekinmem... Bunlara göre 130-140 arası zorlanarak çıkma normal mi?
2005 dizel sedan
If you keep doing what you have always been doing then you will keep getting what you have always been getting.

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.144
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #24 : 18 Ekim 2017, 06:19 »
Bu yazıları görünce bende denemek istedim, zorlayarak 130 û geçtim, 140 a gidiyordum. Yol müsayitti ama araba istemiyordu, ben çekindim bıraktım.
110 dan sonra zaten benim aracın yol tutuşu, yolu kavrayışı bariz azalıyor, motor sesinden durulmuyor. Gerçekten hız yapmak istemiyordu araba. Kış lastiklerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir de mazotu Termo marka bir istasyondan dolmuştu(ben almadım), BP ile bariz fark hissettim.
Kış lastiği, kaliteli olmayan yerden alınan mazot, 1.5 dizel motor, motorun çok bağırması, benim çekinmem... Bunlara göre 130-140 arası zorlanarak çıkma normal mi?
2005 dizel sedan
Motor sanziman ozellikle baski balata yurur aksam saglam ise yag filtre bakimlari tam ise.170 180 arasi yapar'1.5 65 bg clio.
yakit kalitesi heleki dizelde cok onemlidir.
« Son Düzenleme: 18 Ekim 2017, 06:20 Gönderen: byx »
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.144
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #25 : 18 Ekim 2017, 06:24 »
Benzin ile 200 km.
Lpg ile (yapilmamali) 190 km yaptim.
Elbette deneme test amacli.
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı machinisteros

  • 1200cc
  • ***
  • İleti: 393
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #26 : 18 Ekim 2017, 07:15 »
Motor sanziman ozellikle baski balata yurur aksam saglam ise yag filtre bakimlari tam ise.170 180 arasi yapar'1.5 65 bg clio.
yakit kalitesi heleki dizelde cok onemlidir.
Arabayı alalı 1 ay oldu. Eski sahibi 160 gördüğünü ama Avrupa arabalar gibi yola yapışmadığını vs. söylemişti ki o zaten malum. Ekspertizde motor %93 çıkmıştı ki hala şaşırıyorum ona.
140 ı aşardım ama gerçekten bağırıyordu araba, normal tabi bağırır ama ben hiç alışkın değilim devirli kullanmaya, zaten devir saatim de yok. 😂
Motor sağırlığı olabilir mi? Bu zamana kadar bugün hariç bir kere 110 yaptım sadece. Benim anlayışım şu. Dizeller sürat için değildir.
Bu motoru bağurtmak zorlamak beni gerçekten tedirgin ediyor. Babamın 2000 model 2500 CC Vito da sürat yaptığımın farkına bile varmıyorum. Motor zorlanmıyor, ön cam hız belli etmiyor, araç yüksek. Ona alışkın biriyim o yüzden clio daki zorlanma tedirgin ediyor, belki gerçekten araçta sıkıntı var.
If you keep doing what you have always been doing then you will keep getting what you have always been getting.

Çevrimdışı elkmuh

  • 3000cc
  • *********
  • İleti: 1.262
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #27 : 18 Ekim 2017, 07:30 »
Bu yazıları görünce bende denemek istedim, zorlayarak 130 û geçtim, 140 a gidiyordum. Yol müsayitti ama araba istemiyordu, ben çekindim bıraktım.
110 dan sonra zaten benim aracın yol tutuşu, yolu kavrayışı bariz azalıyor, motor sesinden durulmuyor. Gerçekten hız yapmak istemiyordu araba. Kış lastiklerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir de mazotu Termo marka bir istasyondan dolmuştu(ben almadım), BP ile bariz fark hissettim.
Kış lastiği, kaliteli olmayan yerden alınan mazot, 1.5 dizel motor, motorun çok bağırması, benim çekinmem... Bunlara göre 130-140 arası zorlanarak çıkma normal mi?
2005 dizel sedan
Yeter o kadar hız erhan . Sen millete uyma :)
Whatsapp grubumuz Hüseyin OGAN 0 532 248 48 39 Bütün arkadaşları bekleriz.

Çevrimdışı machinisteros

  • 1200cc
  • ***
  • İleti: 393
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #28 : 18 Ekim 2017, 08:03 »
Yeter o kadar hız erhan . Sen millete uyma :)
Aynen yeter, ona lafım yok. Zaten bugüne kadar en fazla 110 basmıştım.
Ama insan aldığı malın ne olduğunu bilmek istiyor.
Bu ilk göz ağrımız ama Hayaller güvenlik paketli bi stationwagon 😊
If you keep doing what you have always been doing then you will keep getting what you have always been getting.

Çevrimdışı cihankrkya12

  • 1500cc
  • *****
  • İleti: 599
Ynt: Mutlu Son.
« Yanıtla #29 : 18 Ekim 2017, 08:45 »
benim aracta ilk aldıgımda 120 yi gecmiyodu 2000 model 1.6 rxt. buji buji kabloları vs değişti bakımdan sonra ucak olmuştu araba. hele şimdi görün maşallahı var 1.6 honda ile bilerek kapıştık adam arkamda kaldı. tabi benim motor reftekiye oldu pistonlar büyüdü 1 milimmi 1 cm mi bişiler dediler ama anlamadım. ama 1. viteste zorladıgımda 70 i görüyo arac. + basık + kamber var yol tutuşu mükemmel nazar değmesin.