Gönderen Konu: bim market oto ürünleri  (Okunma sayısı 10203 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı duhanzs

  • 3000cc
  • *********
  • İleti: 2.714
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #20 : 23 Eylül 2013, 02:39 »
ben onu montajdan korkmasam bende alıcam da kendım yapamam dıorm kendı kendıme
1998 Tofaş Şahin S 1.6
2003 Clio 2 1.6
2012 Vw Polo 1.6 TDI
2008 Hyundai Getz 1.5 Vgt

Çevrimdışı blowoff

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 2.590
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #21 : 23 Eylül 2013, 02:51 »
ben onu montajdan korkmasam bende alıcam da kendım yapamam dıorm kendı kendıme

kendin uğraşma zaten sorun çıkabilir..tampona güzelce delik açmak lazım..  benim delikler tamponun siyah yerinde...ben taktırmadım gerçi arabayı aldığımda vardı ama yaptıran çok güzel montaj yaptırmış orjinal gibi olmuş..
10.5 Bandırma

Çevrimdışı duhanzs

  • 3000cc
  • *********
  • İleti: 2.714
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #22 : 23 Eylül 2013, 03:41 »
Oyle seylerden korkmuyorum tampon full sıyah zaten yanı alttan makıneyle guzelce delebılırım elımde yatkın ama elektrık olayına bu arabalarda bulasmaya korkuyorum arıza falan ugrasamam
1998 Tofaş Şahin S 1.6
2003 Clio 2 1.6
2012 Vw Polo 1.6 TDI
2008 Hyundai Getz 1.5 Vgt

Çevrimdışı bordo beyaz

  • 1600cc
  • ******
  • İleti: 648
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #23 : 23 Eylül 2013, 08:08 »
valla bende aynı dert hani almaya kesin alırımda sağlam elektirikci bulmayana kadar takmayı düşünmüyorum :D
Française noble


Bir Clio'n varsa vardır.Yoksa yoktur. Sorun etmene gerek yok ;)

Çevrimdışı blowoff

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 2.590
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #24 : 23 Eylül 2013, 08:15 »
Tamponda düzgünce sensörleri yerleştirmeyince kötü durur.. Örnek olsun dîye yarın resim çekip foruma koyarım isterseniz.. Bağlantısı zor değildir geri vitesten tetikleme alacak ama yinede elektrik bilgisi istiyor..
10.5 Bandırma

Çevrimdışı bordo beyaz

  • 1600cc
  • ******
  • İleti: 648
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #25 : 23 Eylül 2013, 08:49 »
zaten ben takamam delme ucum elektirik vs en üst kattan aşagıya indirmek zor :D ama görünümü bozmadan iyi bi elektirikci bulmam gerekli :D
Française noble


Bir Clio'n varsa vardır.Yoksa yoktur. Sorun etmene gerek yok ;)

Çevrimdışı kadir

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 10.128
  • kadir@cliotr.com
    • cliotr
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #26 : 23 Eylül 2013, 09:21 »
montaj konusu isteyenlere gelsin . hızlı bir işcilikle 1 saat sürebilir.
bu benim eski araca yaptığım montaj
http://forum.cliotr.com/uygulamalar/park-sensoru-montaji-(resimli-anlatim-)/msg1497/#msg1497
.
.soner abiyede yaptığım montaj konusu atacaktım ama oradaki resimler uçmuş :)

clio 1.2 16 v *
megane 2 hb 1.6 16v *
clio 3 1.2 16 v *
megane 2 hb 1.6 16v ov*
symbol 1.2 16v *
megane 2 hb 1.6 16v ov

Çevrimdışı ClioTürk

  • 3000cc
  • *********
  • İleti: 1.695
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #27 : 23 Eylül 2013, 09:40 »
kadir abi beraber yapalımmı bea benim aracada takıl senle olurmu ?

Çevrimdışı kadir

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 10.128
  • kadir@cliotr.com
    • cliotr
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #28 : 23 Eylül 2013, 09:52 »
ben yapacağım emrah . beraber takılabiliriz

clio 1.2 16 v *
megane 2 hb 1.6 16v *
clio 3 1.2 16 v *
megane 2 hb 1.6 16v ov*
symbol 1.2 16v *
megane 2 hb 1.6 16v ov

Çevrimdışı bordo beyaz

  • 1600cc
  • ******
  • İleti: 648
Ynt: bim market oto ürünleri
« Yanıtla #29 : 23 Eylül 2013, 10:17 »
ben yapacağım emrah . beraber takılabiliriz

kadir abi senden bitanede ankaraya gerekli :D
Française noble


Bir Clio'n varsa vardır.Yoksa yoktur. Sorun etmene gerek yok ;)