Gönderen Konu: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.  (Okunma sayısı 2715 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bozdem

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Clio 1.6 RTE Otomatik / İZMİR
Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« : 05 Ağustos 2017, 10:27 »
Arkadaşlar günaydın;

Aracım 2000 model clio 1.6 RTE otomatik. Her kontağı kapattıp açtığımda aracın ana kilometre bilgisi hariç diğer bütün bilgiler sıfırlanıyor. Litre bilgisi anlık kilometre bilgisi hepsi 0.0 oluyor. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz bilgisi olan varmı konu hakkında?
FENERBAHÇE
2000 Clio 1.6 RTE Otomatik

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.144
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2017, 01:49 »
Test mod yapmak lazim.olmaz ise beyinci denilen elektronikciler de baktirmak gerekir.
Silecek kolunda trip tusu varmi.? Anlik km diger bilgileri kadrandaki tuslami silecek kolundaki tuslami bakiyorsunuz.?
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2017, 01:50 Gönderen: byx »
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı bozdem

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Clio 1.6 RTE Otomatik / İZMİR
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #2 : 05 Ağustos 2017, 02:18 »
Silecek kolundaki trip düğmesiyle değiştiriyorum
FENERBAHÇE
2000 Clio 1.6 RTE Otomatik

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.144
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #3 : 05 Ağustos 2017, 04:15 »
Tamam o zaman trip dugemsine basili tutun kontagi acin ibreler hareket edeck bekleyin 5 dk sonra bitecek.sonra test edersiniz.gelismeyi yazarsiniz.
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı Sukruemetli

  • 1600cc
  • ******
  • İleti: 647
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #4 : 05 Ağustos 2017, 08:31 »
Akü kutup başlarinda bosluk var mı yada oksitlenme kontrol et. Eskimişse yenisiyle degistir.
Clio 2 1.4i RNA

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.144
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #5 : 05 Ağustos 2017, 08:33 »
Akü kutup başlarinda bosluk var mı yada oksitlenme kontrol et. Eskimişse yenisiyle degistir.
Aynen oda dogru.
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı bozdem

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Clio 1.6 RTE Otomatik / İZMİR
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #6 : 05 Ağustos 2017, 09:09 »
Arkadaşlar dediklerinizi yaptım olmadı. Hatta teyibimde sıfırlanıyodu onudunda soketlerini değiştirdim sıfırlanmayacak şekilde ama oda hala sıfırlanıyor.  Bu nasıl iş anlamıyorum akü değişeli 7 ay olmuş. Beyinde sıkıntı olabilirmi
FENERBAHÇE
2000 Clio 1.6 RTE Otomatik

Çevrimdışı ahmet27

  • 1400cc
  • ****
  • İleti: 422
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #7 : 05 Ağustos 2017, 10:57 »
aracın belirli yerleri kontak kapatılsada elektrik vardır. gösterge ve teyp gibi. hatta teypde bir tane sürekli artı bir tane de kontağa bağlı artı olur. aracınızın teybi orjinalmi sonradan takılmamı.  araçta akü kutup başı söküldüğünde km sıfırlanır saat sıfırlanır. eğer sizde kontak kapatınca sıfırlanıyorsa göstergenizin elektriği kontağa bağlı olabilir. ama orjinalinde gösterge bilgileri sürekli artı ile beslenmelidir. teyibinizin ayarıda her kontak kapatıldığında sıfırlanıyorsa oda kontağa bağlı artı vardır. kontak kapatınca teybinizi muhtemel açamıyorsunuzdur. belliki aracın elektriğiyle oynanmış.  teybin soketlerini nasıl değiştirdiniz. elinize bi led lamba alın kontak kapalı iken teybe gelen artıya artı ucunu, eksiyde şaseye değdirip bakın. muhtemel yanmıcaktır. sonra kontağı açıp deneyin yanarsa bir yerlerden teybe sürekli artı çekilebilir. mesela kontağa gelen sürekli artıyı bulup araya sigorta atıp teybi halledebilirsiniz. gösterge de eğer dediğim gibiyse sigortaların olduğu yere bi bakmak lazım.

Çevrimdışı bozdem

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Clio 1.6 RTE Otomatik / İZMİR
Ynt: Kontağı kapatınca bilgiler sıfırlanıyor.
« Yanıtla #8 : 06 Ağustos 2017, 12:56 »
Teyibim orjinal değil dün hoparlör bağlattım bağlayan kişi teyp ayarlarını falan yaptı eskiden kontağı açınca bile teyp açılmıyodu şimdi açılıyo dediğiniz gibi elektrikleriyle oynanmış aracın zaten o belli oluyo gösterdiğim elektrikcilerde olur öyle şeyler reno bu falan diyo ayar oluyorum.
FENERBAHÇE
2000 Clio 1.6 RTE Otomatik