Gönderen Konu: 2001 rxt hız uyarısı..  (Okunma sayısı 201 defa)

fırtına42 ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi fırtına42

  • Yeni Üye
  • İleti: 5
2001 rxt hız uyarısı..
« : 01 Haziran 2018, 07:28 »
Selam arkadaşlar 2001 1.4 16v rxt aldım. Bu araçta şöyle bi durum var çözemedim 120 130 arası hızlarda bi uyarı sesi geliyor 4 kere falan sonra geçiyor her aynı hıza geldiğimde yapıyor bunu. Araçta lpg var ama ondan değil ses benzindede aynısı oluyor varmı bilen nasıl iptal ederiz.

Çevrimdışı baro34

  • 0cc
  • *
  • İleti: 123
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #1 : 06 Haziran 2018, 09:14 »
Bilemedim ilk defa duydum

Çevrimdışı helebi

  • 0cc
  • *
  • İleti: 107
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #2 : 06 Haziran 2018, 10:14 »
Bizim arabalar o kadar hızlı gidiyormuymuş yahu... :o

Çevrimiçi hknco

  • 1500cc
  • *****
  • İleti: 523
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #3 : 06 Haziran 2018, 10:18 »
Bizim arabalar o kadar hızlı gidiyormuymuş yahu... :o

2000 mod 1.6 rte k7m motor benzinde 140 ı çok rahat görüyor 160 a kadar çıktım

Çevrimdışı baro34

  • 0cc
  • *
  • İleti: 123
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #4 : 06 Haziran 2018, 09:58 »
Forumda bu bilgiyi buldum

- Teyp'te sag tarafta bulunan SRC yazisini 8-10 sn civari basili tutun bip sesinden sonra sag ve sol yapip SPEED yazana kadar arayin, sonra da 0'dan 5 kadar yukari asagi tuslariyla teypinizi hiza duyarli hale getirirsiniz.

Çevrimiçi fırtına42

  • Yeni Üye
  • İleti: 5
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #5 : 06 Haziran 2018, 10:57 »
Bizim arabalar o kadar hızlı gidiyormuymuş yahu... :o
Gider tabi niye gitmesin ya 😄

Çevrimiçi fırtına42

  • Yeni Üye
  • İleti: 5
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #6 : 06 Haziran 2018, 11:00 »
Forumda bu bilgiyi buldum

- Teyp'te sag tarafta bulunan SRC yazisini 8-10 sn civari basili tutun bip sesinden sonra sag ve sol yapip SPEED yazana kadar arayin, sonra da 0'dan 5 kadar yukari asagi tuslariyla teypinizi hiza duyarli hale getirirsiniz.

Denedim onu da oda değil olmadı yani başka bişey var çözemedim 🤔

Çevrimdışı baro34

  • 0cc
  • *
  • İleti: 123
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #7 : 19 Haziran 2018, 01:43 »
Çözüldümü problem

Çevrimiçi fırtına42

  • Yeni Üye
  • İleti: 5
Ynt: 2001 rxt hız uyarısı..
« Yanıtla #8 : 05 Temmuz 2018, 10:16 »
Hayır devam ediyor