Gönderen Konu: yokuşta kalkmama  (Okunma sayısı 2581 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı byx

  • Uzman
  • ********
  • İleti: 3.095
Ynt: yokuşta kalkmama
« Yanıtla #20 : 13 Mayıs 2016, 10:55 »
Anladigim kadari ile triptonik ve easytronik viteseler yari otomatik Oluyor ozaman.corollada balata degistirmisti ustam heralde easytronik yada robotik sanzuman diyorlar o modele cihaz ile tamitmislardi vitesleri kodlama yapmislardi.yoksa balata degisimi sonrasi vitesler gecmiyordu.o araclar yari otomatik oluyor demekki.bilgi icin tesekkur ederim...
« Son Düzenleme: 13 Mayıs 2016, 10:56 Gönderen: byx »
Clio rxt 2000 mod.1.6 8v 90 bg.

Çevrimdışı gokhanbay

  • 1500cc
  • *****
  • İleti: 558
  • BİREYSEL VARLIK
Ynt: yokuşta kalkmama
« Yanıtla #21 : 18 Mayıs 2016, 11:39 »
merhaba arkadaşlar sorununuz yağ basınç servoları yanı selonoid arızaları.benımde 2000 rte var bagaj full ve dort kısı cok dık yokusu rahat cıkıyorum ama araç 1.6 90 bg

yag-2 selonoid değişimi ve yazılım güncellemesi gerekiyor.

ankara öztürk şanzıman tavsiye olunur.
Clio II RTE 1.6 8v 90ps Otomatik.

Çevrimdışı helebi

  • 0cc
  • *
  • İleti: 107
Ynt: yokuşta kalkmama
« Yanıtla #22 : 22 Ağustos 2016, 08:13 »
Benim şanzumanda sorun vardı, özellikle yokuşlarda kendini çok belli ediyordu, çok cansızdı... Mesela yokuşta kalkışı yaptıktan sonra araç hareket ediyor ama gaza çok bassam dahi hızlanmıyordu kendi belirlediği sabit bir hızda yokuşu çıkıyordu, gaza tepkisizdi yani...
Bilgisayara bağlandı:
1- Vites kaydırma
2- Yağ basıncında mantıksızlık
sorunları çıktı.
Tamiri 3.300 TL + şansıman revizyonu 1.200 TL = 4.500 TL ödedim.
Resmen ocağım kurudu, bir ay oldu ama hala hatırladıkça uykularımı kaçırıyor bu astronomik maliyet !!!

Neyse şimdi araç yokuşlarda hiç mi hiç geri kaymıyor ve panter gibi ileri atılıyor, gaz tepkisi mükemmel. Fark anlatılmaz yaşanır seviyesinde oldu resmen...

Çevrimdışı kcaglaray

  • Yeni Üye
  • İleti: 12
Ynt: yokuşta kalkmama
« Yanıtla #23 : 19 Haziran 2018, 01:56 »
arkadaşlar merhaba aracımdaki problem tribünden dolayıymış 1500 tl te otomatiğin trübününü değiştirdim şimdi yokuşlarda gram geri kaçırmıyor.bilgi almak isteyen arkadaşlar için yazıyorum bu trübün manuel arabalardaki bildiğimiz debraj balatası otomatik arabalardaki adı trübün.saygılar

Çevrimdışı grejuva

  • 1200cc
  • ***
  • İleti: 305
Ynt: yokuşta kalkmama
« Yanıtla #24 : 21 Haziran 2018, 10:49 »
Benim şanzumanda sorun vardı, özellikle yokuşlarda kendini çok belli ediyordu, çok cansızdı... Mesela yokuşta kalkışı yaptıktan sonra araç hareket ediyor ama gaza çok bassam dahi hızlanmıyordu kendi belirlediği sabit bir hızda yokuşu çıkıyordu, gaza tepkisizdi yani...
Bilgisayara bağlandı:
1- Vites kaydırma
2- Yağ basıncında mantıksızlık
sorunları çıktı.
Tamiri 3.300 TL + şansıman revizyonu 1.200 TL = 4.500 TL ödedim.
Resmen ocağım kurudu, bir ay oldu ama hala hatırladıkça uykularımı kaçırıyor bu astronomik maliyet !!!

Neyse şimdi araç yokuşlarda hiç mi hiç geri kaymıyor ve panter gibi ileri atılıyor, gaz tepkisi mükemmel. Fark anlatılmaz yaşanır seviyesinde oldu resmen...
merhaba manuel candır